Tillängnat Julia Mjörnstedt

Jag vet inte vart jag ska börja.
Men det hela började väl med att jag såg filmen som ung cancer hade gjort. Det finns inga ord som kan säga hur mycket värme och kärlek det fanns i dessa människor. Efter det har jag hittat till ung cancers hemsida. Där har jag kollat igenom nästan allt. Jag har haft en riktig snyftkväll hittills.

Jag letade upp grundare Julia Mjörnstedts blogg.
Och allt som jag har läst om denna människa hittills gör mig så varm. Det finns underbara människor i världen som vill gott. Men den godaste hittills är nog ändå Julia. Jag vill engagera mig på alla möjliga vis när jag läser om det engagemanget hon har. Hon får mig att vilja, att vilja försöka.
Jag har inga ord som kan uttrycka hela hennes underbarhet. Att vilja göra något för alla cancerdrabbade människor, det är helt otroligt.
Om jag kunde så skulle jag göra något liknande för oss diabetiker, något roligt, spännande och något som känns nu.

Julia, du är en hjälte, en sann hjälte.
Jag hoppas att allt kommer gå bra.


Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm, det är hon allt!



Men glöm inte bort allt det speciella DU har i dig, det är säkert mycket mer än du vanligtvis erkänner för dig själv!

2011-09-07 @ 22:40:24
URL: http://mammahejkonbejkon.blogspot.com/
Postat av: Anders Niklasson

Hej Emma



Jag vill bara säga att jag kan inte mer än hålla med.... känt Julia sen många år tillbaka.. Den passionen hon har för det hon gör... Ung Cancer Fotografering är sällan skådad... jag är sjukt stolt över allt hon gör.... Men jag hoppas att du blir så inspirerad och gör något magiskt du med.... alla människor kan.



Tack för att du sprider Ung Cancers film vidare... Tillsammans gör vi skillnad.

2011-09-07 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0