Insanity




Jag har nog blivit shoppinggalen. Var på stan idag och letade jacka, men hittade ingen, fanns typ bara skidjackor och det har jag redan en. Så jag får ha min fula vita jacka som jag inte alls gillar. Men jag hittade en skjorta och en tjocktröja istället. :P Och en klocka som jag är så kär i. :) Klippte mig hos Sofie och det var så skönt att bli av med lite hår. Blev riktigt nöjd med. :) Hon är så himla duktig.
Linn och jag tog oss en tur upp till ICA och jag inhandlade lite mat. Linn skulle ha åkt hem ikväll, men det blev inget så jag tryckte i henne två skålar popcorn. x) Samtidigt så städade jag lite och så såg vi på film. :P
Jag vet inte varför, men jag städar alltid bäst när det börjar bli natt. Har rensat garderoben med vanliga kläder och garderoben med ytterkläder. Så nu va det gjort. Skönt det. Fick in allt nytt, det var meningen. Haha.
Jag hittade in på hihopbutiken.se pga en viss Amanda, hittade ett fint armband och ett halsband där. Hoppas jag får det imorgon. Dessutom har jag köpt två väskor på bloggshoppen, väldigt billiga, typ. Haha. Så en tror jag att jag får imorgon och den andra kommer nog på måndag tror jag. Det är spännande.:)

Och ja, här sitter jag i alla fall. klockan är tre och jag är inte alls speciellt trött. Började titta på min Scrubs samling i morse. Så det blev att fortsätta. Någon gång i framtiden ska jag inhandla säsong sex oxh sju med. Har bara tom fem än så länge. Men jag ska ha alla till slut. :) Sen har jag en massa andra boxar jag vill ha. Men sånt får vänta. Ska väl se ett eller två avsnitt till innan jag lägger mig.
Försöker bli riktigt äckligt trött så jag nästan sover innan jag har hunnit lägga ner huvudet på kudden. Avskyr verkligen att ligga där själv i sängen och känna mig ensam och inte alls trött. Men sånt är livet. Och jag försöker undvika det. Om man nu kan undvika livet en liten stund åtminstone. Ibland skulle det vara skönt.

Nu ska jag njuta av det som är bra i mitt liv. Och förhoppningsvis se fram emot helgen. Hoppas den blir bra och att det jag tror ska hända händer. Det vore trevligt. Faktiskt. :) Så nu vet du det. Hihi. För jag vet att du läser, oftast i alla fall. :P

Men nu säger jag natti natti.


E,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0