It happens all the time



Trött som jag vet är jag. Men när man ska iväg så är det bara att ta sig upp. Får dessutom inte sova ut förrän lördag. För nu är det allvar som gäller. Så det så. Har gjort upp ett schema som jag ska följa, sen hoppas jag att jag gör det med.
Ska på LDB Cup idag med mitt nya fotbollslag, Åseda IF. Det ska bli kul att träffa dom utanför fotbollen faktiskt. Har bara sett alla på träning annars. Funderar på om jag kommer känna igen någon med lite finare kläder på sig än mjukisbyxor. :P Kul ska det bli i alla fall. :) Det lite småtråkiga är att jag ska gå till Värendsvallen och det är -9 grader ute. Inte så kul, sönderfrusen när man kommer fram. Haha. Det tar dessutom drygt en timme att gå dit så jag måste gå senast halv tio. Tur att jag slapp åka till Åseda för att sen åka tillbaka till Växjö. :P Haha. Nej, men nu är det bäst att jag sätter igång. Vet absolut inte vad jag ska ha för kläder på mig. Det är nog dagens i-landsproblem. x)


xoxo



Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att allt ordnat upp sig :) Man förtjänar o ha flyt ibland :)

2010-01-24 @ 11:03:22
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Emma

precis :) mm det är jättekul! ja gör det, man kan hitta mkt :)

2010-01-24 @ 21:26:52
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0