Torsdag

Idag var det i stort sett omöjligt att ta sig upp ur sängen. Det gick när klockan var halv tio och risken för att försova sig idag igen fanns. Jag tog mig i alla fall till föreläsningen och vaknade till efter ett tag. Åt mat med Linda och Johan idag igen. Dom är så snälla mot mig hela tiden. ;P I alla fall så stod det seminarium på schemat. Vi begav oss i grupp ner till brygghuset där vi skulle vara. Och det var nog det roligaste seminariet hittills. Det var mycket diskussion och ingen som satt och sa vad vi skulle göra eller rätta in oss i ledet igen. Fast det vart ganska mycket pladder, men man får väl ta det.

Är fortfarande trött, ska inte lägga mig så sent ikväll. Ska dessutom försöka få lite gjort med. Hoppas jag orkar det med.
Jag skulle jättegärna vilja gå ut å festa. Men det är väl ingen bra idé, då jag ska plugga hela dagen imorgon. Har ju omtenta på lördag. Jag hoppas jag klarar den med. Jag vill det.

Månen är framme, eller den håller på att försvinna. Men det är fullmåne och den är så fin så som den lyser upp. :)

I natt när jag inte kunde sova så skrev jag en lista på saker jag skulle vilja ha/köpa. Ska bara ha pengar till det först. Men jag behöver i alla fall nya skor och lite linnen och sånt. Det finns massor med saker på listan. Det får bli efterhand liksom. En sak i taget. Eller två i taget. :P

Jag vill tatuera mig nuuuu! Är så grymt sugen på det. Men jag måste bara ha pengar till det först. Det kan ta ett tag. Men nu ska jag i alla fall börja spara. Eller inte nu, men efter jul. Då det inte är något speciellt som måste betalas utöver det vanliga. JIPPIE^^

Ringde till Hanna nu iaf, som inte kom till mig och lagade middag igår :(, vi ska i vilket fall som helst dra till stallarna senare ikväll och ta en öl eller två eller sju som jag slängde ur mig. :P Så nu ska jag gå å fixa en massa, diska, plocka in kläder, duscha och så plugga lite om jag hinner det. Förhoppningsvis. (:

See ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0