Torsdag

Jag borde egentligen vara hemma och plugga, men istället sitter jag hemma hos Malin och glor på tv och hon snor musik från min dator. Ska hem snart och skriva klart presentationen imorgon. Sen ska jag lägga mig och sova. Tidigt. För imorgon kommer bli att gå upp tidigt. Sen efter skolan ska jag sitta och glo i böckerna. Så länge jag bara orkar. Om jag orkar speciellt länge. Det får vi se imorgon.

Låg riktigt länge i sängen idag. Så underbart härligt. :) Åt pannkakor till brunch med. Gott vill jag lova. Har tränat med Malin idag med. :) Så himla härligt. Det var länge sen och det var en kick. :) Så otroligt skönt. Måste göra det snart igen.

Vill, vill vill. Jag har världens största säng känns det som. Och det känns, hm, tomt. Men jag kan ju bre ut mig :D

Nää nu ska jag titta på Criminal minds. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0