Tisdag

Det har inte direkt blivit som jag tänkt att det skulle vara idag. Blev lite äventyr i natt och det var ju inte fel det. :P Har fixat lite saker, varit inne i stan med Malin och hälsade på Amanda innan den fröken åkte hem. Malin och jag sprang runt i ett par affärer och jag hittade en hel del saker som jag vill ha. Det är en del i alla fall som jag ska köpa när jag får lönen. Provade ett par jeans med och jag blev totalt kär! Bara att de kostade 699 kronor. Det funkar inte med min ekonomi direkt, speciellt inte om jag ska köpa ny telefon, fast det är ju bara månadsavgift, men ändå. Åh vad jag vill ha dom byxorna. Får se om jag kan sälja de sakerna jag tänkt sälja så jag kanske kan köpa dem. :P Hihi.

Nu ska jag plocka iordning på skor och väskor så jag hittar sakerna i garderoben. :P Och så jag ser vad jag ska sälja och inte. :P
Sen blir det duschen och sen kommer nog Malin med lite kläder och min dammsugare som hon har lånat. :P. (:



Jag är helt borta i:

Molly Sandén - Fånga en sommar


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jadu, i bland blir man bara totalt kär i ett klädesplagg och då gör man fan vad som hellst för att få det! :D För avd är inte roligare att äntligen få köpa det där plagget man bara gått och kollat på så länge! :D

2009-08-18 @ 23:59:11
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0