Love me to pieces





Tränade fotboll idag. Skitkul. :)
Synd bara att dom inte ska starta något lag. Får se vart jag kanske hamnar nu istället.
Är äckligt slut i kroppen. Kommer säkert ha en massa träningsvärk imorgon. Mums.

Ska gå å lägga mig nu, första gången på jag vet inte hur länge som jag lägger mig vid halv elva och verkligen ska sova. Skönt som fan ska det bli i alla fall.

Imorgon är sista dagen på VFUn, både skönt och jävligt tråkigt.
Slipper gå upp halv sex på morgonen i alla fall.

Fick ett spännande telefonsamtal när jag satt på bussen.
Jag berättar mer om det på tisdag då jag vet mer.
Hoppas att det går bra, för jag vill verkligen att det ska det. Annars vet jag vart jag kan vända mig som tur är.

Men nä, nu blir det att sova. Är så himla trött.


Puss:*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0