Lördag

Igår gick jag bredvid den sista gången innan jag ska börja jobba nästa vecka. Ska på utbildning på tisdagen med. Det är extra pengar. :) Det gillar jag mycket. Haha. Var och red på Buster och Inter med Lisa innan vi rog till staden och inhandlade lite saker och såg på bio. :) Så ikväll ska jag bara vara hemma och njuta av allt och inget. :)

Idag har jag inte gjort något speciellt. Fick reda på att jag skulle spela match idag. Och för första gpngen så bad jag om att få börja på bänken, där jag sedan befann mig i 90 minuter. Var med och värmde upp innan matchen och fick det tillsagt att jag skulle värma upp i halvlek med och det gjorde jag också. Men jag fick inte spela, men på något sätt så är jag faktiskt inte missnöjd alls. Fast visst hade jag velat spela lite grann, bara någon minut eller två. Men vi vann med 1-0 i alla fall. Mia gjorde målet. Och hon säger hela tiden att hon inte har någon vänster och hon gjorde mål med vänstern, så nu är den hittad med. :P Det var skönt med en vinst, för det var hur nervöst som helst på bänken. Hujeda mig!

Nu ska jag gå och äta grillat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0