Alla himla borde'n...

Jag har pisstråkigt. Borde hoppa in i duschen nu. Ska ner och tvätta jacka och termobyxor som inte hanns med igår. Sen borde jag plocka in en massa saker och plocka i ordning på en massa andra saker. Sen borde jag diska med och hänga in en massa kläder. Dammsuga borde jag med göra. Men jag orkar faktiskt inte. Det får komma nästa vecka.
Ska försöka bli riktigt duktig och ta hand om mitt hushåll, plugga, komma igång ordentligt med träningen och umgås en massa med min Erik. Det är en hel del. Men det ska väl allt kunna gå att lösa.

Nää, ska gå ner och byta tvättid. Orkar knappt med mig själv för tillfället så jag orkar inte alls tvätta.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0