Hemma

Nu sitter jag i sängen och försöker bli lite tröttare. Har sovit på bussen och enligt Jessica även snarkat. Som vanligt. ;P Så nu har jag lite svårt att somna känner jag. Men jag ska göra ett försök alldeles strax.

Det ska bli skööööönt att få sova i min egen säng igen! :) Hihi.

Imorgon blir det att packa upp och tvätta. Tänkte gå och handla lite om jag har några pengar att handla för. :P Ska dra med Malin på en promenad med tänkte jag. Härligt. Orkar liksom inte simma. Så det så.

Erik - Jag saknar dig. Kom hem snart. Jag vill vara nära dig. Det känns som om det var evigheter sen sist. Men det är bara en vecka nu. Men jag saknar dig så mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0