Söndag

Jag blir så irriterad på att jag vaknar på nätterna och jättepigg. Det är skitjobbigt för då blir jag så himla seg när jag ska vakna och gå upp. :( Dessutom har jag ont i huvudet med. B***!

Pratade med Malin i telefon i natt och var lite för pigg så jag tänkte se på film, så datorn åkte på och då skrev min kära bror och Emil likadana saker till mig. Töntar! Sen så hade jag ett videosamtal med min bror. Han har nog inte stängt stalldörrarna ordentligt så det är nog en häst eller två som har smitit. Nykter var han ju inte i alla fall, kanske var orsaken till att hästarna hade smitit. x)

Nu måste jag sätta fart och städa, har tvättid idag med så jag kan tvätta det sista och torktumla det som jag inte hann, det vill säga allt. :P Sen kommer Vicky och ska fika, för jag kunde inte när hon firade sin födelsedag så då har jag bjudit hit henne. Kladdkaka blir det. :)
Måste läsa en massa med. Får väl ägna kvällen åt det. Blää :(



Sarah Dawn Finer - Moving on <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0