Söndag

Är fortfarande hemma hos mamma och pappa. Men ikväll, mer exakt 18.05, så åker jag hem till mig igen. Ska bli skönt att få sova i sin egen säng och få bara göra som man brukar göra. Och så saknar jag faktiskt min dator. Jag saknar söt också. Men han lär jag inte få träffa förrän imorgon. Om ens då. Vi får se hur det blir med tid och sånt. Måste ju plugga med. Tentan närmar sig och så måste vi läsa två böcker till examinationen veckan efter praktiken. Gaaaah! Plus att jag ska planera alla idrottslektioner den här veckan med. Eller jag måste planera och sen ska jag genomföra dem med. Kan bli spännande. :P

Igår när jag kom hem så berättade mamma att det var några i bilen på väg till Mantorp som hade frågat om jag hade skaffat pojkvän. Guuuud vad jag skrattade när hon berättade det. :P
Träffade Kikki när jag var och handlade sen. Och hon frågade nästan med en gång om jag hade pojkvän. Det visade sig sen att det var Svenne som hade frågat i bilen. I alla fall enligt Kikki. Det var lite små roligt faktiskt. Ni kan ju fråga mig om det är något ni undrar istället för mamma.

Måste börja planera vilka jag ska bjuda på min lilla födelsedagsfest med. Måste hitta någonstans att vara med. Någon som har en stor yta man kan få låna eller hyra billigt en lördag i april ? Det kommer bli så trångt hos Johanna. För jag vill ju typ bjuda hela min klass. Men det kan bli svårt att få in ungefär 40-45 personer i en etta. Vart ska man vara någonstans ?

Fick bestämma mat idag med. :) Lax, potatis och romsås. Underbart gott. Sen blir det att susa hem till mig. :)

Florida ft. Kesyhia - Right round  <3
T.I. ft. Justin Timberlake - Dead and gone  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0