Usch, blää, urk.

Jag avskyr tentor, dålig sömn och dåligt väder.
I natt har jag sovit ungefär runt 4.5-5 timmar. Lite jobbigt, men jag får helt enkelt klara mig. Ska sova när jag kommer hem från omtentan. För sen ska jag till simhallen och simma med Johanna och Rambo, ska kanske springa lite på löpbandet med. Får se vad jag orkar. Och vad mina ben pallar. Träningsvärk två dagar i rad, ska vi ta en tredje ? Lär ju bli en fjärde med om jag gissar rätt. Sen blir det nog träning hela helgen hoppas jag. Det är så skönt nu när jag kommit igång igen. Mig älskar att träna. :)

Sitter och läser igenom mina anteckningar nu. Vad har jag egentligen gett mig in på ? Jag vill helst bara sova, mina ögonlock är så tunga... Men jag ska inte somna om, ska sanrt ta en snabbisdusch sen fortsätta läsa och sen trampa upp till vårt kära Olympen...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Kul att du har kommit tillbaks i bloggandet, så jag har någonting att fördriva tiden med istället för att plugga... Håller tummarna för att du klarar tentan!



Kram

2009-05-14 @ 09:25:50
URL: http://cillisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0