Allt och ingenting

Rubriken säger det mesta. Eller lite iaf. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om idag. Känns inte som det har hänt något speciellt sen sist. Tråkiga helger.

Eller jag hade besök igår kväll. Det var riktigt trevligt och mysigt. Och det lär nog bli fler gånger. Det lät som det igår i alla fall. :) Det känns bra, faktiskt, riktigt bra.

Ska tvätta om ungefär en timme. Ska bli skönt att få lite rena kläder. 

Ska väl planera lektioner och plugga basketregler sen, för det är det som gäller nästa vecka. Basket. Ska bli spännande, för jag kan typ inga basketregler och tycker väl basket är sådär egentligen. Men det ska ingå i min examinationsuppgift och jag ska ju inte spela det så då ska det väl funka ändå. Jag ska få det att lyckas helt enkelt. För Hans ska inte ha något att klaga på när han kommer nästa gång. Det ska jag se till. Mohahaha!



'Cause your all I want 
Your all I need
Your everything, everything

(Lifehouse)


Köttåblåbär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0