Baby, remember my name



Har fastnat helt i Famemusiken, inte den gamla filmen utan den nya.
Såg den i fredags.
Den är braaaaa.
Har sett på lite film i helgen.
Idag blir det i alla fall ingen film.
Inte innan jag och Jess cyklar till Friskis.
Ikväll får vi se, ska väl diska å så med innan jag somnar.
Imorgon blir det tidigt.
Ska handla på morgonen.
Måste antagligen dra två gånger till Willys för att få med mig allt hem.
Och ja, jag ska handla så mycket.
Haha.
Sen ska jag ut å gå med Emelie.

Det va länge sen.
Och jag har en massa saker att prata med henne om.
Det kommer ta åtminstonde två timmar.
Sen ska jag städa och duscha.
Och så måste jag sätta mig och läsa.
Det är bäst om man gör det när man har gjort klart allt annat.
Sen blir kvällen som den blir.
Bra, hoppas jag.
Jag börjar bli lite nervös nu faktiskt.
Hot hot hot!
;)

Nu ska jag göralite nytta.
Typ klä om för träning.

C'ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0