Uttråkad

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 53,99

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja (:

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Det va en massa folk på bibblan när jag va där, så en massa folk

4. Hur lång är du? 166 cm

5. Vilken är den senaste filmen du sett? Kick-Ass måste det ha varit

6. Hur löd ditt senaste sms? Okej haha var du så snabb? ;) Det kanske jag gör sen ;) Nu har jag klippt färdigt gräsmattan, det känns skönt :)

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vem det är och vad man vill framföra

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

9. När såg du senast din mamma? I fredgas när familjen va här och hälsade på mig och firade min födelsedag, som iofs va för 1,5 månad sen. :P

10. Icke godkänt i något ämne? Nej, aldrig fått IG i betyg.

11. Mvg i något? Nej, va lite för lat.

12. När vaknade du idag? 7.15 och sen somnade jag visst om.

13. Vilken är din favoritplats? På hästryggen.

14. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte, där det är folk jag inte gillar.

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Färdig lärare, jobbat ett par år, betalar CSN, är sambo/gift med min kärlek och har minst ett barn. Förhoppningsvis en katt, en hund och möjligtvis en egen häst.

16. Hur stor är din säng ? 120 cm, tydligen för liten.

17. Vad sover du i? En stor t-shirt

18. Hur många kuddar har du i sängen? 3, fast en är så stor så att den kan bli två normala.

19. Var har du bott/bor? Kisa och nu i Växjö

20. Tycker du om kinamat? En del. (: Ming palace ♥

21. Tycker du om kaffe? Det luktar gott ?

22. Vad dricker du helst till frukost? Juice

23. Kan du spela poker? Klädpoker brukar gå, fast jag gillar inte att förlora...

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja (:

25. Vill du ha barn? Absolut. Två stycken har jag bestämt mig för redan. En tjej och en kille.

26. Kan du några andra språk än svenska? Lite engelska och några ord på franska. Kan liiiiite teckenspråk med, det som jag kommer ihåg.

27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

28. Föredrar du havet eller en bassäng? Både och. Fast i bassängen så slipper man ju allt salt.

29. Vad spenderar du helst pengar på? Åh, det vet jag inte. Mat ? Kläder ?

30. Äger du dyrbara smycken? Nej, inte direkt. Jag har inte råd med sånt. Men skulle viljah a en diamant på mitt vänstra ringfinger i framtiden.

31. Kan du rulla med tungan? Rulla med tungan ? Jag kan rulla ihop tungan. :P

32. Vem är den roligaste människan du känner? Det är väldigt många människor. ;)

33. Vad har du för ringsignal? Volbeat - Maybelline

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma har säkert kvar något hemma på vinden.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Stand-byknappen på tv-dosan

36. Kan du byta olja på bilen? Inte byta, men fylla på. :P

37. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på att läsa "Att älska som en porrstjärna" Asbra! :)


38. Dansar du i bilen? Självklart. Bara det är bra musik så.

39. När var du i kyrkan senast? På praktiken när vi gick med skolan till kyrkan för första adventfirande.

40. Hur många hål har du i öronen?
 1 i varje.

41. Har du någon piercing? Nej.

42. Har du någon tatuering? Ja (a)

43. Har du provat droger? Nej! :O

44. Röka eller snusa? Har provat båda. Hur ska man annars kunna veta ? ;)

45. När blev du av med oskulden? Det är väl ett tag sen. Typ ett par år sen.

46. Har du pojkvän/flickvän? Nej. Jag dejtar. ;)

47. Har du ett bra sexliv? Ska absolut inte klaga. ;)

48. Vad är ditt mobil nummer? Det vet dom som behöver veta.

49. Vad ska du göra ikväll? Ta det lungt. Hoppas på att få ett trevligt telefonsamtal. Lägga mig rätt skapligt.

50. Har du några syskon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0