Torsdag

Jag har insett att tiden går riktigt snabbt och att jag äntligen har fullt upp på kvällarna igen. Istället för att sitta ensam hemma. Det är mycket skönare. Vissa kvällar blir iofs senare än andra. Men det klarar jag. Så mån-fre har jag antingen b-lagsträning, flicklagsträning eller SSA. Hur fint är inte livet egentligen ? :)

Och på tal om ingenting, imorgon ska jag försöka hinna lämna in min cykel på lagning så kanske jag kan hämta ut den på måndag när jag ändå ska in till staden och läkaren. Den har väl haft punka sen juli eller så nu. :P Det är inte så lång tid, men det känns långt när man är rätt beroende av just cykeln.

Nu ska jag se klart human hunters, csi och cold case, sen blir det att sova och imorgon händer det en massa spännande saker. Fast mest läsa, diska och gå på möte. :)


Jag mår okej.
Men inte bra.
Jag håller tålamodet uppe.
Men jag bryter ihop som alla andra.
Jag är envis.
Men inte alls lika envis som jag en gång varit.
Jag vill må bra.
Jag vill vara tålmodig.
Jag vill vara lika enviss som förut.
Jag vill vara bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0