En liten bildbomb


Den här hade trillat ner i min postlåda. Härliga vårkläder. Snart kommer väl vårkänslorna med.


Dom här hade kommit i ett paket. Från runns.se där jag vann ett presentkort i typ november. Fick det för ett par veckor sen. Bra va? Väntar nu bara på min klocka.


Made with love.


Bebisfötter


Love


Fick någon gratis grej med. Vet inte riktigt vad jag ska ha det till. Får se.


Det här fanns i mitt paket som jag hämtade ut igår. Nya mappblad.


Lelos knipkulor.



Nu ska jag gå å baka. Kommer upp ännu mer bilder när jag är klar. :D


Kommentarer
Postat av: RESESNACK

Vad härligt, gjorde faktiskt en beställning på sommarkläder från H&M igår!



Svar: Vad kul att du är med och tävlar och ja, New York är du inte ensam om att vilja åka till :)

2011-02-25 @ 14:23:39
URL: http://res.se/blogg/resesnack/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0