I close my eyes and I can se a better day

Seg dag idag kan man minst sagt säga. Va på arbetsförmedlingen i förmiddags och jag trodde dom skulle ha en massa papper och att det skulle ta ett tag där. Men inte, hon kollade på mina betyg så att jag har ett godkänt gymnasiebetyg. Och det har jag, det är till och med utökat som det heter. Fick lite papper och en uppgift. Det tog högst 15 minuter. Det va det liksom. Hej hopp.

Nyss ringde en s.k. bokare och bokade in mig på vikariat för imorgon. Ska tillbringa morgondagen i en tvåa. Ska bli riktigt roligt. Dom är rätt så små kan man väl ändå säga. :P Haha. Men ska ringa och få lite information från läraren så jag vet lite mer om imorgon. Undra om man kan ta vägen genom skogen till skolan. Min gamla skolväg när jag gick där. Får nog bli gångbana och vägar.

Och tror ni inte att jag mår sisådär halvtaskigt idag bara för det? Joo, men det ska inte stoppa mig. Inte då. Men nu ska jag inte göra något mer "duktigt". Har dammsugat både uppe och nere, plockat ur diskmaskinen och dukat. Ska nog gå ner och bädda rent i min säng med så att det är gjort. Sen ska jag hämta posten och sen, då ska jag bara sitta och ta det lungt. :) Kolla efter lite saker på datorn och sånt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0