Om du lämnade mig nu

Har idag haft en väldigt härlig och rolig dag. Började dagen med två(!) timmar på dagis i Rimforsa, så jag pendla och väntade nästan lika länge som jag jobba kändes det som. Hem kom jag i tid i alla fall så jag hann äta och fixa lite innan jag skulle gå bredvid på mitt sommarjobb. Ska vara på gruppbostaden, ska dissa de äldre i sommar för ovanlighetens skull. Fast vem vet, hoppas jag får hoppa in extra med på de dagar som jag inte har schemalagt jobb. Pengar behös alltid. Men jag trvs bra och det är härligt att det bara är fem stycken som bor där. Blir lite lättare och på något sätt lite mer personligt, man lär liksom känna dom på ett annat sätt. Vilket jag tycker är härligt. Har gjort lite olika saker idag. Varit och handlat, skrattat, fikat, kollat hur man byter stomipåse och så vidare. Ska nog klara mig i sommar. Det roliga är bara att jag börjar min semesterperiod med att jobba jour. Det är inte illa, men det ska nog gå. Det ska nog bli bra vilket som och är alla lika härliga som dom jag jobbat med ikväll så kommer det bli en toppenbra sommar. :)

Behöver jag för övrigt säga att jag har det sjukt bra annars? En helt underbar pojkvän som jag aldrig kommer släppa taget om, man kan säga att det känns som om jag har hittat hem på något sätt. :) Helt underbara och fantastiska vänner som bara är där. Och den här sommaren ska väl inte bli sämre än dom tidigare. Sen har jag helt underbara föräldrar med. Som låter mig flytta hem igen en period. Jag har det bra. Sjukt kär och det är sommar mina vänner. :) Fantastiskt.

Nu ska jag försöka sova. Ska gå bredvid imorgon med, sen ska lite ärenden göras och lite samtal ska ringas innan det är fotboll på kvällen. Näst sista träningen på vårsäsongen. Ska bli lite skönt med ett sommaruppehåll. Hoppas dessutom på att få in min återbäring i veckan. Skulle sitta finfint kan jag säga. Spara ska jag göra. ;)

Till er nyfikna så ska jag till helgen prova en ny liten sak här. Inte helt ny, men ny för mig. Jag är förväntansfull. Tror jag.

Godnatt.

Och Marcus, du är allt och lite till för mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0