Ännu en vecka är igång

Mitt favorit sätt att bli väckt på är absolut att dom ringer och vill att jag ska jobba. Man är så förberedd både mentalt och fysiskt. Haha! Hoppas inte ni gick på den. Mitt favorit sätt att bli väckt på är att en viss M pussar på mig och håller om mig. Men ringde gjorde dom i morse. Och sen ramlade det in jobb. Så nu är den här veckan inbokad med. Och jag ska vara på ett av mina favoritställen. Det tycker jag om. :) Så nu ska jag ladda inför en tidig morgon med förhoppningsvis otroligt tysta och snälla barn. :P Uppladdning görs med CSI Miami och CSI New York. Bättre måndagskväll kan man ju knappast ha.


Du är allt


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hoppas det går bra på jobbet :)

2011-03-24 @ 08:36:40
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0