Bästa helgen på evigheter

Helgen som kommer, det kommer vara den bästa helgen på evigheter. Säg på typ 2,5 månad. Jag åker tidigt på fredagen ner till Växjö och tillbringar min dag där och hoppas på att det är några som vill ses en stund. Ska trots allt vänta ett par timmar tills jag åker vidare till världens bästa M. Jag vet att jag inte ska klaga, men jag ska bara vara där tills på söndag. Jag vill stanna kvar längre. Men jag har fotboll på måndag igen och sen har jag jobb inbokat på tisdag. Så jag måste tyvärr åka hem. Jag håller dessutom på att leta sovplats i Växjö söndag till måndag så jag kan stanna så länge som möjligt hos M. Vill inte behöva åka hem tidigt. Så jag hoppas jag hittar en, annars har jag sagt till Emelie att jag kommer våldgästa hennes soffa. ;)

Jag längtar så sjukt mycket tills på fredag, ska få träffa åtminstonde en kompis, förhoppningsvis flera. Och sen får jag träffa han som jag saknar så sjukt mycket. Jag vet faktiskt inte hur jag har klarat mig utan honom i tio hela veckor. Jag är antagligen så mycket starkare än jag trodde på den delen. Även om vissa stunder har varit förjävliga. Men vi har klarat det. Kan vi klara det här, kan vi klara allt. Det är så mycket som har gått emot oss så varför ska vi inte lyckas? Det är väl så det brukar gå när allt är jobbigt. I alla fall om man vill något tillräckligt mycket.

Mitt ♥ tillhör dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0