Sjukstuga

Det har inte direkt hänt så mycket den senaste tiden. Känner att mitt liv är ganska händelselöst för tillfället. Har jobbat hela veckan. Men så blev jag sjuk idag så jag fick tyvärr tacka nej till en hel dags jobb imorgon. Men jag ska ta en sovmorgon, städa och bli frisk imorgon. Och hoppas på att det ska droppa in lite jobb tills nästa vecka. :) Skulle kanske ha gått å tränat ikväll med. Första träningen på över ett år, men det blev det inget med. Kanske nästa vecka. Får se hur det blir. Om man ska våga sig på det där igen trots en trasig kropp. Återstår att se.

Har funderat på en sak. Hur mycket kan man sakna en annan levande individ egentligen? Jag saknar M hur mycket som helst, men jag tänker inte att jag saknar honom, jag vet bara att det är något som fattas hela tiden. Och jag vet precis vad det är som fattas. En gosig sak som jag hoppas att jag snart får se.

Nu en massa CSI. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0