Olyckor händer så lätt...

I måndags krocka jag med ett vildsvin. Så va det sagt. Och ja, jag mår bra. Och nej, bilen är inte helt kvaddad. Och ja, jag har kollat min onda nacke. Den är "bara" stukad, så jag äter smärtstillande en vecka framåt och jag har nu sjukskrivit mig med så jag inte ska lyfta på barn i onödan. Känns onödigt faktiskt. Så nu ska jag tillbringa en hel vecka hemma. Tänkte försöka pyssla lite, slå in julklappar och ta upp mitt bloggtävlande som jag inte har hållt på med. Men nu när det är jul så brukar det vara så himla många igång och så himla fina saker, så då är det värt att lägga lite av min sjuklediga tid på. :P

Imorgon är det dessutom första december. Kanske ska kolla på julkalendern och se om det är något att ha. :P

Nää, nu lite skidskytte innan jag ska leka Balotelli, kasta pilar på juniorerna. ;) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0