Förbannande hantverkare

Inte för att dom är i vår lägenhet och jobbar, men när det låter som mest så låter det som om dom är det. Men dom är en trappa ner. Det är sjukt irriterande. Inte så konstigt att jag har ont i huvudet på kvällarna när jag ska sova.

Annars rullar det på väldigt fint, har fått iordning på fler saker, dock är det ett par saker kvar. Och på lördag kommer ju mamma och pappa med mer saker. Men då är förhoppningvis allt nere. :) Och när allt det är klart så tänkte jag lägga upp lite bilder på hur det ser ut hos oss. :)

Nu ska jag titta klart på ett inredningsprogram, sen blir det duschen och efter det ska jag börja laga mat, pannkakor har vi bestämt att det ska bli idag. Lillfisen tyckte det lät bra så då får det bli så. :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Sv; Tycker det är så himla kul att höra vad folk tycker om olika produkter, vad tycker du om schampot hittills? Jag köpte schampo balsam och inpackning från Korres idag, så håll utkik efter en recension i dagarna :)

2011-09-13 @ 16:15:31
URL: http://skyandsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0