Äntligen!

Japp, äntligen är jag klar med mitt idrottsarbete, det var så skönt att lämna in det förut. :) Ska göra klart samhällen och badverksamhetsarbetena under lovdagarna som kommer. Det känns som om det börjar bli lite lättare nu med allt som har med skolan att göra. Om man inte räknar bort balen då, det är nu det kommer bli jobbigt. Ledig hela veckan från dansträningarna, men from nästa vecka är alla obligatoriska. Missar alltså både träningar och matcher. VILL INTE! Dessutom vill jag helst slippa åka till Kalmar på onsdag med, kul kul å gå och göra typ ingenting där. Ska kolla på någon utställning om kropp och knopp. Fast jag ska ju ta med min balklänning hem med. :D

Skrev nationella engelska idag med. Gick väldigt bra kändes det som. Hoppas bara jag har rätt med.

Men ja, träning ikväll iaf. Ska bli skönt. Sen är det träning med pojkarna imorgon, det verkar som om de gillar att jag ska hjälpa till. Jag hoppas det iaf. :)


More is coming tomorrow, take care until then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0