Onsdag - Julafton

Jag sitter i sängen och skriver. Ska egentligen sova. Men jag är inte sådär jättetrött än. Och så är jag spänd inför julklapparna. Som vanligt. :P Men min julkänsla i kroppen finns inte där än, så jag hoppas på att den ska komma snart.

Färgade håret idag med. Vart riktigt nöjd, förutom att alla mina kluvna toppar syns nu i det mörka håret. :P Men det känns bra att slippa utväxten i alla fall.

Jag längtar tils jag får ta på mig min julklänning imorgon. Den är så fin. :) Och så längtar jag tills Lisa kommer och vi ska byta julklappar. Sen när vi ska äta julmat, det ska bli gott. :) Och så längtar jag tills vi ska ha julklappsutdelning här hemma. Jag är så nyfiken på vad jag ska få i julklapp. :)

Men nu ska jag sova, i alla fall försöka. :)

God Jul på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0