Man förundras över saker å ting ibland

Jag tänker så ofta på vad jag vill ha och önskar jag kunde få.
Jag tror det gör att jag inte riktigt ser vad jag har, allt jag har.
De saker jag skulle vilja ha är inte alltid saker man behöver.
Men vad är lycka mot någon som sårar en?
Lycka finns i allt möjligt, te.x. familjen, kompisar och fotbollen.
Åtminstonde min lycka, men det finns något som saknas.
Någon att hålla om och vara lycklig med.
Någon att bara kunna tänka på och känna hur hjärtat slår hårdare och man blir varm och glad.
Jag vet att jag en gång kommer att finna den personen som gör mej så varm och glad.
Men vem vet hur lång tid det kommer ta ?
När jag behöver det nu, när mitt liv krasar, när vill jag ha någon att luta mig emot.
Då, då finns det ingen, ingen alls.



Idag blir det skola, plugg, träning och städning.
Det ska bli jobbigt, eftersom jag har en sån grym träningsvärk från igår då jag red på lilla Sanna.

image1

Det gick iaf jätte bra.
Fick med mej en rosett hem och så.
Men det är inte bra att rida så hårt, när man inte har ridit på ett bra tag.
Man får så ont dagen efter.

Balkommittémöte idag. Kul. :)
Nu börjar det ju likna något på den fronten.
Typ 80 par anmälda tror jag att jag hörde.
Det ska bli så grymt kul.

Idag är det iaf första ute träningen, kul ? Det får den som väntar se.


POK my dear friends ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0