Vart tog våren vägen ?

Härligt med lördag, får äntligen sova länge och vila sig.
Även fast jag har en massa skolarbete som väntar på mig.
Men det hinner jag med någon annan gång.

Lisa var hos mig igår, vi var på konsum å skulle köpa lite godis till filmen vi skulle se på.
Men det vart mer att vi köpte filmer som vi kunde se på när vi åt godis.
När vi kom hem till mig såsåg vi iaf Bottoms up och Zoolander.
Inga höjdarfilmer direkt, men det var kul.
Och det är alltid lika roligt att umgås med Lisafisa. :)
Längtar tills Göteborg.

Jag sitter å tittar ut genom fönstret, kan inte sluta fövånas. Det SNÖAR ute! 
Hur kan det snöa när det är på väg å blir vår ? 
Jag fattar det inte riktigt.
Om 1h och 30 min så börjar säsongens första träningsmatch,
så det blir att gå å kika lite på den i snöyran som har förvandlats till jobbigt regn.

Sitter å tråkar framför youtube och Björn Gustavsson.
Man kan ju inte hitta roligare människa. Dessutom är han så himla söt med.
Längtar så grymt mycket tills ikväll och melodifestivalen.

På måndag är det möte med balkommittén.
Då blir det att börja jobba riktigt hårt med alla saker nu.
Det är fototider, träningslokal och m.m. som ska lösas.
Tiden rinner juiväg så snabbt, det är typ mindre än tre månader kvar tills balen är.
Måste hämta min klänning och hitta skor och smycken.
Iaf så kommer jag hinna det.
I hope.



So here I go again
Chasing you down again
Why do I tell this
Over and over
Over and over
I fall for you
Over and over
Over and over
I try not to
Over and over
Over and over
You make me fall for you
Over and over
Over and over
You don't even try

Sönderspelad i min ipod^


Ha't bääst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0