Växjö ?

Is it the new shit ?
Kanske, kanske inte. Det märks om ett par månader. :)

Var iaf där idag och tittade på skolan. Den var hur fin som helst ju!! :O Att jag bara ska gå där i höst. Det verkar ju hur bra som helst. Och allt ligger på samma ställe med. Alltså Campus och studentbostäder å det. Jag är så såld. Totalt såld. Jag vet precis vad jag ska göra i 4,5 år efter studenten. Jag ska flytta till Växjö och plugga till idrottslärare. Vilken dröm :D Jag vill verkligen gå där. Dessutom bor Fredrik där, så då kan jag våldgästa honom och tvinga honom att föda mig när kassan börjar tryta. Haha. Frågan är bara, korridorsrum eller en etta ? Eller varför inte en dubblettlägenhet ? Vad ska man välja ? Det är typ lika dyrt allt iaf. Mellan 3000-4000 kronor för en etta! Det är inte klokt förstår du. Det blir att bo på Fredriks soffa xD Nej jag kan inte utnyttja Fredrik så mycket. haha. Jag ska klara mig. Det ska jag. Annars får jag lära mig att jag ska det. Bara inte en lägenhet långt bort. Om man festar å så, det blir lite jobbigt å ta sig hem då. :P haha.
Har iaf åkt bil i typ fyra timmar idag. Väckarklockan ringde dessutom halv fem i morse. Jag är såå glad att den inte kommer ringa förens kvart över sex i mrogon bitti. Det ska bli så skönt å få sova ut lite grann iaf. :P För jag är såå tröööött!

Imorgon är det torsdag. Det innebär skola och föräldramöte. Jag vet inte vilket som kommer vara mest plågsamt, att orka gå till skolan eller att orka ha ett föräldramöte. Det kommer märkas i morrn kväll.

Match på lördag med. Första för iår, får se hur det går. Är väl inte mest vä'ltränad och har bäst kondition direkt, men jag ska försöka och inte ge upp. Så det så. Antagligen så blir jag bänkad först och får spela på lite olika platser medan de andra vilar upp sig. Sån spelare är jag^^. Kul. Eller inte. Men sånt är livet.


Snart dags för sängen iaf. Jag längtar efter den och den efter mig. Hoppas jag iaf.

See you in heaven

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0