And so it went^

Förra helgen var jag och Lisa på Göteborg Horse Show. Det var superkul. :) Inser att det inte kommer bli så mycket mer av den här sortens resor en tid framöver from hösten. Om Lisa flyttar till Umeå och jag till Växjö, då blir det lite svårt att umgås och hitta på saker tillsammans. Men jag värdesätter tiden med Lisa otroligt mycket. Hon är den som jag har känt längst och den som jag antagligen litar på mest. Hon är min sanna vän. :)

Jag börjar bli nervös inför balen nu. Det är inte ens en månad kvar tills den. Tre veckor idag. Det är lite läskigt, faktiskt. Men jag tror ärligt att allt kommer bli jättebra i slutet. :) Min klänning är iaf superduperfin. :D

Var på Örs i onsdags. Hade riktigt roligt, tack vare Mats. Annars hade jag varit skit ensam och faktiskt hade jag nog
gått hem (det är bara 2,5 mil från Örs till mig). Och jag tror inte att någon hade brytt sig om jag hade gjort det. Vilket är sorgligt. Men men, hade världens äckligaste huvudvärk när jag vaknade dagen efter. Åt frukost och sov lite till sen var det faktiskt bättre. :)

Plockade skräp och åt och tränade med laget. Det var trevligt, kanske inte å plocka skräp, men iaf att umgås så. Bara det att jag fick gå av från träningen, mådde dåligt. Inte så kul med tanke på att det är match imorgon. Iaf så hoppas jag att vi vinner den. Det är en sådan måste match. Det är Hägerstad, nykomlingar och så. Det är lite derby med eller, det är ju faktiskt derby. Det är samma kommun. :P Det blir tre derbyn i år. Det är trevligt. :) Hihi.

Jag måste ta tag i mitt liv, det är jobbigt just nu, men jag måste verkligen. Dels alla skolarbeten som ligger på hög som
måste bli klara innan den 23 maj. All den osynliga press från alla att man måste vara perfekt. Och den pressen från mej själv att jag måste få ett kärleksliv. Och ett liv överhuvudtaget.  Någon gång ska det väl finnas tid till det med.


See you in heaven,
when we all are dead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0