Fredag

Och idag är  jag "ledig" igen. Men jag ska plugga hela dagen. För imorgon ska jag skriva omtenta och jag har funderingar på att klara den den här gången faktiskt.

Ute är det bara tråkigt väder. Regn, regn och ännu mera regn.

Jag vill ha vinter och snö.
 
Och med vintern och snön kommer julen. (:
Då ska jag hem igen och så ska jag bo hos mina föräldrar i två veckor lite drygt. Lite jobbigt med. För antaligen så får jag sova i en tältsäng hela tiden. :/ Inte min favorit direkt. Men sen får jag ju träffa Lisa en massa. För hon kommer också åka hem. Det ska bli så roligt att få umgås med henne igen. :) För jag saknar henne så himla mycket!

Nää nu är det bäst jag börjar plugga så jag kan gå å handla litteratur sen idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0