Lördag

En vecka av praktiken är gjord och det har varit jobbigare än vad man tror.  Man blir trött och det sliter på en att gå upp tidigt och pendla.
Har både onsdag, fredag och lördag varit på stan och slöasat lite pengar. Men jag har faktiskt köpt julklappar med. Och en klänning till jul och nyår med. Den är jättefin och jag är så glad att jag hittade den. :)

Igår så julstädade jag. Det var lite småjobbigt. Men det vart ju fint och rent så det gjorde ingenting. Har plockat fram tomtar med och imorgon tänkte jag hänga upp min adventsstjärna och tända lite ljus. :)

Sitter å våndas över hur jag ska få med mig allt när jag ska hem till mamma och pappa över jul. Ska ha med mig grejer till nästna tre veckor som innehåller jobb, träning, jul, nyår och sällskap. Massor med kläder och skor och grejer. Vet inte hur det kommer gå på bussen, bra hoppas jag. Tur att mamma och pappa skjutsar mig hem när det är dags. Måste handla när jag kommer hem med. Så jag har något att äta med. :P



Blir att inta sängen snart. Imorgon får jag ju sova hur länge jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0