Lördag

Sitter i sängen och ska snart ta en runda förbi duschen. Ska iväg och jobba lite på Sivans senare. Nej det är inget jobb som man får betalt. Det är ideelt och det man får är godis, frukt, grönsaker, kompisar, efterfest, jobbarkort och ha roligt. Det är bara en lön som fattas i stort sett. Sen får man ju se när en massa fulla människor har roligt och gör bort sig en del. :P Det är annorlunda att vara nykter när man är på en pub. :P Men jag har grymt roligt. :) Det är ju det som betyder något. Sist jag jobbade där så tänkte jag på engelska när jag kom hem. Så kan det ju gå ibland. :P

Nää om man ska ta å göra något vettigt för en gångs skull. Har inte gjort så mycket idag direkt. Tyvärr. Ska göra en massa imorgon istället. Men så är det.

Kommer nog hem när ni andra går upp imorgon. x)

Sov gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0