Måndag

Om jag fick sova hela dagen idag så skulle jag lungt göra det. Jag är så himla trött. Fast det finns ju en anledning till det med. :P

I lördags jobbade jag för ÖG, som är den absolut bästa nationen, på Sivans. Och varje lördag som vi har jobbat så är det efterfest. Vi stängde vid två och runt kvart över tre så satte vi oss ner och käkade mat. Sen var det dags att sätta sig ner och börja dricka. :P runt halv fyra fyra på natten. Sedan hamnade jag i bastun och sedan i badtunnan. Så gick det fram och tillbaka. Det var sjukt kul i alla fall. Och jag längtar tills IÖGT och nästa ÖG-efterfest. I alla fall så höll vi på långt i på efternatten. Och folk började droppa av runt sju, halv åtta på morgonen. Jag gav upp och gick hem strax innan halv nio söndag morgon. Men ett leende på läpparna somnade jag så fort jag la huvudet mot kudden. Vaknade runt halv tolv senare på söndagen. Och ja, hela den dagen var förstörd. Gick inte att göra någonting vettigt. Somnade efter att jag hade varit vaken i 35 timmar varav jag hade sovit 3. :P Så där är min anledning. ;P

Idag är det en heldag igen. Men jag hoppas att vi inte har ett tre timmar långt seminarium idag. Det är sjukt långt. Och så vill jag hem och sova middag med. Så jag orkar plugga ikväll.

Nää men det kanske är dags att hoppa in i duschen nu så det händer något. :P

Ha det gött. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0