Torsdag

Och jag har inte varit hemma sen 8 i morse. Har suttit i biblioteket sen runt tio, för vi hade seminarium från åtta till tio, och jag ska sitta här i kanske 5-6 timmar till. Bara för att få så mycket som möjligt gjort idag. Ska ju vara klart i morgon. Nu har det börjat lossna lite i alla fall. Har läst en del böcker. De kan faktiskt vara rätt intressanta, en del av dem i alla fall. Men nu vet jag hur jag ska göra när jag ska plugga. Jag går till biblioteket och sätter mig, här kan jag inte mygla så mycket som hemma. Hemma får jag ju inget gjort förrän jag får panik och då går det jättedåligt. :P Jag vet hur jag ska plugga till seminariumen nu med. (: Bibblan är mitt nya favoställe. ;P

Bäst att jag fortsätter plugga nu. Kanske skriver lite mera sen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0