Fredag

Vaknade långsamt av att mobilens alarm ringde. Det skulle det göra med. Men då var jag inte medveten om att jag skulle somna halv två inatt. Kunde bara inte somna. :/ I vilket fall som helst var det bara upp och hoppa. Kläder på, ner med lite frukost och igång och städa. Plockade iordning på en massa saker. Jag råkar ha en fruktansvärt massa saker överallt, jag förstår inte hur.
 Allt åkte ner i någon låda eller förvaringslåda. Antingen upp i sängen eller upp på bordet. Jag fattar ibland inte hur mycket saker jag har. Eller så är min säng väldigt liten. Och när allt väl var uppe så insåg jag hur fruktansvärt skitigt det var på mitt golv. Dammtussar i mängder! Dammsugaren åkte fram och sög upp alla. Och dagen till ära så skurade jag golven.
Dessutom har jag tvättat kläderna idag med. Men inte vart dom torra. Så imorgon bitti mellan 6 o 9 så ska jag tumla klart dom. Det blir alltså inte alls lika sent i säng ikväll. Och det är tur det.

Jag har bakat idag med, bara för besöket jag får imorgon. Inte för att hela kakan kommer gå åt då, men det är ju gott. Sega chokladrutor. Mums. (:

Jag hamnade på sängen efter att jag tryckt i mig sista biten av min pizza som jag gjorde i tisdags. Ja, den har varit fryst. Det var gott med mat och skönt med en säng. Somnade gjorde jag och vaknade för en halvtimme sen. Jag ringde hem med och som vanligt så blir de samtalen väldigt långa. Jag förstår inte det. Vi kan prata om ingenting.

Ikväll blir det bara att sitta här å slappa. Det är skönt det. (:


Dagens låtar:
Erik Hussle - Hurtful
Laurel Music - No one wants forever

Lisa, du är mitt allt. <3


E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0