Lördag

Kom hem sent igår så orkade inte skriva något. Men jag fick två biobiljetter av Vickan eftersom de gick ut igår och hon skulle iväg. Så jag bjöd med Malin på bio. Vi såg andra Arnfilmen. Den var riktigt bra. Men jag är inte för att döda och sånt liksom. Så jag tittade bort ett par gånger. :P Men jag hade riktigt trevligt och skrattade mer än på väldigt länge. Malin och jag bestämde även att vi skulle börja simma och gymma tillsammans efter jul. :)

Idag har jag städat och tvättat. Men jag blir tokig när tvätten inte torkar i tumlaren. :(
Är trött och inte sugen på att vara social alls. Men vi får se hur kvällen slutar. Antagligen i min säng om någon dryg timme. :)


Dagens favoritprogram:
Musikmaskinen



E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0