Lördag

Eftersom min tvätt inte ville torka igår när jag tvättade så fick jag gå upp klockan sex idag för att slänga in det i tumlaren. Det ville dessutom inte vara torrt efter en omgång, så det blev att köra det igen. Så jag hoppas det är torrt när jag kommer ner sen igen. Annars får det fanimej vara blött!
Jag gäspar mest. Har inte hunnit känna av att jag är trött än. Jag kunde inte somna i natt heller. Tror jag låg vaken till två i natt. Ändå la jag mig vid halv tolv. Jag vet inte vad jag ska göra för att jag ska somna. Det är jobbigt att vara trött hela tiden.

Nu hoppas jag i alla fall på fest ikväll. Är så himlans sugen. Bara någon har lust att gå ut med mig också. Jag vill!

Nää nu ska jag snart gå ner till tvättstugan igen och sen blir det duschen för hela slanten. (:
Sen kommer mammi och pappi.

Dagens låt:
Miley Cyrus - 7 things
Laurel Music - No one wants forever


E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0