Onsdag

Jag är trött, trött på mig själv, trött på skolan och trött på livet. Jag är trött på att folk leker med mina känslor.
Jag lyckades bli underkänd på första tentan. Lagom kul. Det finns ju omtentor som tur är.

Jag har varit ledig idag. Det var skönt. Har inte gjort mycket alls. Sett på film, tittat på Svensson Svensson och försökt att plugga. Pluggandet gick väl sisådär. Får fundera lite sen när jag ska sova.

Tack Emma för att du sa vilken media spelare man skulle spela upp filmerna och avsnitten i. Nu funkar ju allt så slipper jag verka dum. (:

Imorgon är det ett seminarie och så får vi tillbaka tentorna. Sen är jag ledig. Och jag börjar 8.15 och slutar 10.00. Efter det ska vi prata om tyste Tony, det är en trevlig prick vill jag lova, han är fruktansvärt pratglad. Sen ska jag hem och städa, fast först handla lite. ska handla massor mer på fredag då jag får pengar. Dom har råkat ta slut liksom. :P

Jag tycker inte om när mikropoppåsen inte vill poppa popcornen. :( Får göra ett nytt försök med ett nytt paket imorgon eller på fredag. Får se.

Jag vill festa. Är grymt festsugen. Tarmen vrider sig efter alkohol. Usch. Men snart är det helg och alla får pengar. (: Då ni.


Dagens låtar:
One Republic - Come home
One Republic - Mercy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0