Torsdag

Att gå till skolan idag var bland det tråkigaste jag har gjort den här veckan. Seminariet sög och likaså föreläsningen. Madde, jag och Vickan hade lite trevligt under tiden vi väntade. (:

Helgen började klockan tre idag. Vilket var skönt. Imorgon ska jag städa och tvätta. Finns ju en del att göra i alla fall. :P Kan inte se ut som det gör nu när päronen kommer. :P

Har inte så mycket att rapportera idag, händer inte alls speciellt mycket här. Men snart gör det väl det.

Det kommer nog snart en ny fin design på min superduperblogg. (:
Det kan ta ett tag. Men jag längtar redan. (:


Dagens låt:
Stacie Orrico - Dear friend
Laurel Music - No wants forever


Hej hopp gummisnopp x)

E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0