Torsdag

Jag glömde ju skriva igår att jag ska börja rida igen. På ridskola. xD Kommer blir så kul, men det känns så konstigt. Det var en ren impulsgrej. Var ute och gick med Emma och pratade om hemlängtan och sånt. Då gick vi förbi ridskolan. Och jag stack in huvudet efter några om och men och frågade hur mycket det kostade och sånt. Så måndag v.45 ska jag rida min första ridlektion på nästan 2 år. Wish me luck. Det kommer bli spännande. (:

Idag så har jag bara gått ett tag i skolan. Det var skönt det. Sen satt vi och diskuterade Tony, han är en jävel på att vara tyst. Lite jobbigt faktiskt. De kallar det selektiv mutism. Redovisning på onsdag då även den här kursen tar slut. 

Everytime I close my eyes 
I see your face

Såg på "Kärlek på menyn" förut. Den var riktigt bra. (: 
Jag kom fram till vissa saker då. (:

Var ute och gick förut idag. Det var fint väder, solen sken och det var underbart höstväder. När jag såg solen och alla fina färgglada löv så vart jag så glad och varm inom mig. Jag ville bara leva för stunden och för allt jag tycker om och värdesätter. Det blev tråkigt när solen gick ned. :(


Trevlig kväll, för det tänker jag ha. (:
För imorgon är jag ledig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0