Söndag

Ja nu är första tentan skriven, det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Så det är i alla fall skönt att den är gjord. Nu är det bara att ta nya tag med svenskan uppsatsen som ska vara klar snart. Den kommer bli jobbig men så är det. Allt är inte lätt. Men jag ska göra mitt bästa. :)

Söndag och solen skiner. Livet känns lättare än innan. :)

Ge mig Scrubs säsong sex. NU!
Jag är nerkärad i Scrubs. Det är sjukt bra. Jag är så fast i det. Men nu har jag sett klart på säsong nummer fem med. Och säsong sex har inte släppts än. :( Men när det gör det, då SKA jag ha den fort som f*n!

Det blev ett kort inlägg. Men det har hänt för lite sen sist.


Jag saknar dig...



Dagens låt:
Threee Days Grace - Over and over


E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0