Äntligen

Var och skrev på kontraktet på min nya lägenhet idag. Äntligen! Det var så skönt att få det gjort. För nu är det liksom hundra att jag ska flytta. :) Och det ska bli skönt att få större lägenhet. Billigare med för den delen.

Var ute och gick med Linn idag när jag kom hem. Var mysigt att gå i skogen. Och så plockade jag vitsippor som står i min nya fina lila vas.
Har plockat iordning i min lägenhet med. Vet inte riktigt vart jag fått den drivkraften ifrån. :P Men jagh ar i alla fall kvar att damma, städa toaletten, rengöra spisen och dammsuga tills imorgon. Hoppas bara jag orkar med det då. Ska ha lektioner imorgon. Fast det blir värre de andra två veckorna. Då har jag i stort sett alla lektioner. Det kommer bli en utmaning, om så rolig och jobbig. Men nu ser det i alla fall vettigt ut här hemma.

Ska snart krypa ner i sängen. Ska bli så skönt. Jag är så trött på kvällarna. Men det är skönt för då får jag sova hela nätterna.Underbart. :)

Kommentarer
Postat av: En på Campushem

Jaha, där ser man!! Grattis då:D:D!!!

2009-04-23 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0