Dagen efter

Det känns inte annorlunda att vara 20. Eller igår när Erik hade gått hem så satt jag och kände mig deppig. Jag kände mig gammal. Inte alls bra. Men så är det. Var på sjukhuset igår med. En del saker var väl bra och en del mindre bra. Ska tillbaka nästa vecka och ta nya prover. Stressade nästan ihjäl mig igår kändes det som för att jag skulle hinna till första lektionen. Gick hem efter den för jag hade hur ont i huvudet som helst. Kanske för att jag inte hade hunnit äta mat. J-a sjukhus. Låg och vilade och det blev bättre.

På kvällen kom Erik till mig och mumsade glass. Vi tittade på Two and a half men med. Det är sååå bra. :)
Eftersom jag fyllde år så tog jag på mig en gnutta finare kläder med. :)





Detta fick jag av min underbara Erik. :) Världens mjukaste nalle och världens mysigaste pojkvän. :) <3

Jag fick paket av Lisa med. Tre choklad bitar och ett kort.


 
Lisa, du är underbar. <3

Malin kom och hälsade på mig när Erik hade gått hem. Så jag fick grattiskramar av henne med. :)

Idag har jag haft en simlektion, sen har jag varit ledig från skolan. Det har både varit skönt och känts konstigt. För jag har inte vetat vad jag skulle hitta på. Fast jag visste att jag skulle städa. För imorgon smäller det. Då ska jag "invigas" i vuxenlivet. Broder kommer med Emil och Lukas, sen kommer Levin senare. När killarna kommer ska vi åka till i11 och Samarkand och handla med en gång. För sen är det bara hem och börja göra sig iordning för kvällen. :)
Har tvättat med och varit uppe och solat, handlat och pantat flaskor på ICA med Linn. Vi bestämde även nu ikväll att vi ska träna imorgon. Kvart i åtta bär det av via cykel. Ska bli skönt att få träna hårt. För då kan jag komma hem och duscha och känna mig duktig. Måste plocka iordning på det sista imorgon med. Alla småsaker. Spriten ska in i kylen (måste inhandlas först bara) och mat ska handlas. Det kan bli en fartfylld dag. Ska försöka hinna skriva lite här och uppdatera om dagen.

Nu ska jag fylla i en enkät från sjukhuset, sen kommer antagligen Jessica om en stund. Sen ska jag fortsätta städa till Talang 2009. :)

Erik - Du är underbar. Tack för att du finns. <3


Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

Grattis!! :)

2009-04-03 @ 21:34:00
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0