Monday

Är rätt utslagen efter idag. Har börjat med praktik igen. Tre veckor den här gången. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Ska i alla fall försöka göra det bästa av den här tiden.
Är seg i huvudet sen igår med. Eller rättare sagt, från i lördags. Men igår var jag bara så off. Och min röst är fortfarande inte riktigt tillbaka. Jag låter konstig... Hesa jväla skithals. Men det är kul att göra ljudeffekter när man är hes. Kanske för att jag är konstig. :P But's that who I am. :)

I lördags hade jag det sjukt kul. Serpil och Johanna skulle komma till mig innan vi skulle till Elin och Biffen. Men Alex kom med och hans lillebror Jonas. Så vi var hemma hos mig ett tag, sen brummade vi bil och hämtade Johanna, tillbaks hem till mig, prat och skoj. Sen drog vi till Elin och Biffen. Var där drygt en timme. Och sen skulle vi åka och hämta Jonas leg, för han hade inte det med sig. Sen tog vi ne McDrive också. Vi hade det jätteroligt. Sen skulle vi till Sivans i alla fall. Men Alex åkte hem och Serpil med. Jag gick in med mitt jobbarkort = före i kön och gratis. Jonas och Johanna stod i kön och väntade. Jag hittade Malin. Dock var det inget roligt allt inne på Sivans. Det brukar det vara så jag vart besviken, faktiskt. Gick hem väldigt tidigt. Men jag fick ju sällskap så jag kom hem säkert. :P

Ikväll ska jag bara slappa. Ta det lungt och lägga mig relativt tidigt. Ska ju trots allt upp tidigt som satan imorgon. Jag avskyr det.


Three Days Grace - I don't care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0