Onsdag

Jag sitter och väntar på att golven ska torka. Har äntligen fått fingrarna ur arslet och dammsugit och skurat golvet. Så nu är det inga ölfläckar kvar. Dock så luktar min kära KBK väska öl. Hur får man bort den lukten ? Det är inte så kul om bäskan är förstörd. Vill ju kunna använda den.
Lyssnar igenom all min musik med. Det finns några låtar kan man säga. Men jag vill ha "ny" musik på mobilen. Och något bra borde det ju finnas på datorn.

Nä nu har golvet torkat. Ska skura sista biten, den jag sitter på. :P Sen ska jag ner och hämta min tvätt. Men först plocka iordning här uppe. blir så mycket annars. Längtar till duschen just nu. :P

Lisa kommer för övrigt idag med. :) Det ska bli så kul. Jag saknar henne så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0