Tisdag

Dissade sjukhuset idag på morgonen. Kände att jag behövde sova ett par timmar till istället. Och det var så skönt. Sen har jag duschat och ätit melon. :) Mums. Ska snart ta fram pastasalladen som vart över från igår. Det var så himla gott. Johanna, det ska vi göra fler gånger. Vi var bäst på det! Hihi. 

Idag blir det skola i en och en halvtimme. Sen hem och försöka städa och plugga en del. Kan bli så att det blir filmkväll ikväll med. Får se vad som händer.
Har i alla fall fått en lägenhet! Så himla skönt. Nu ska jag bara dit och kolla på den när jag får tag i den tjejen och sen säga upp min nuvarande lägenhet. Sen blir det att flytta och städa. Fast det är inte förrän i juli.

Näpp nu ska jag fixa lite och lyssna på Erik Hassle skithögt. Har långtråkigt. Blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0