Torsdag

Sitter hemma hos mamma och pappa i Kisa. Finns inget trådlöst internet här längre, så jag får sitta vid deras jobbiga dator. Den funkar ju knappt av sig själv. Hoppas den pajar inom en väldigt snar framtid. x)

Åkte hem idag från Växjö. Lisa kom ju till mig igår. Var och orienterade med. Gick rätt hyffsat för att ha så dålig kondis. :P Sen så körde vi McDrive och så vart det bowling. Det var min födelsedagspresent. Det var roligt, bara att det gick åt helvete den här gången. Men men. Roligt hade vi.  Sen vart det glass och prat. :)

Idag har vi varit på sjukan. Handlat upp mina presentkort jag fått från broder. Fick två träjor från Cubus och ett linne från MQ. Fast då hade jag mer på presentkortet på MQ. :P Haha. Sen var vi i Vimmerby och tittade en snabbsväng på skolan som håller på att byggas om. Det såg mest rörigt ut.

Jag fick paket när jag kom hem idag. För jag fyllde ju år för en vecka sen. Fick en säng! :D Jag är sååååå glad. Den är 120 cm bred. Så underbart stor och skön. Haha.

Nää nu ska jag gå och lägga mig en stund i sängen. Lär somna. Är skittrött. Kanske ska höra med Lisa om vi ska hyra film eller något. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0