Fredag

Jag gör ingenting vettigt. Men imorgon bitti ska jag ut och gå tidigt, för faktiskt, hör och höpna, så ska jag gå å lägga mig snart.
För imorgon ska jag festa med Jessi. Fast vi vet inte vart vi ska eller vad det är för folk vi ska till. Det är Hajen som ska dra med oss dit tydligen. Men jag klagar inte. Vill verkligen festa, var sååå otroligt länge sen. För jag räknar inte riktigt med tjejkvällen mitt i sommaren. Det var en tjejkväll, nu ska jag festa. Har inte gjort det sen i slutet av maj innan skolan tog slut och vi hade vår lilla sommaravslutning. :P Satan vad roligt vi hade, men det kan vi göra om. Tusen gånger om. ;) Och eftersom vi inte vet vart allt ska ta vägen så har jag sagt att vi kan vara här och festa. Så jag måste städa med imorgon. Men det ska väl inte ta så lång tid. För jag och Jessi ska till systemet imorgon med. Mohaha. ;)

Men nu ska jag göra mig klar för sängen. Kanske ska trakka någon med sms. Mohaha. ;)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0